Regntunga skyar

Sorbet i backarna, säger OS-volontären. Han och alla andra som jobbar med detta evenemang är nu verkligt oroliga över vädret. Men, Moder Jord, kan vi inte styra. Som jag skrev förut är det lätt att ta på sig andras oro. För mig blir det en bra utmaning att släppa dessa orostankar för de tjänar absolut ingenting till. De får bara mig att må dåligt, eftersom jag ändå inget kan göra. Så jag fokuserar på annat. Typ.

För att pigga upp oss lite har jag därför bokat bord på Araxi, som lär vara den bästa krogen i Whistler just nu. I alla fall är det enligt Gordon Ramsey den bästa restaurangen i hela Kanada. Läs mer på www.araxi.com. Det lär vara närproducerat och det allra bästa från havet som gäller. Jag ser verkligen fram emot detta. Mumsi, mumsi. Rapport följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0