Hipp hipp hurra för mig!

I går var det min födelsedag och jag älskar att fylla år! 52 år och det känns som en mycket bra ålder. Jag blev först uppvaktad, svensk tid, med rosor och i morse, amerikansk tid, med en dukad skärbräda, ett konstgjort amerikanskt ljus, ros i glas, en kopp café au lait och väldigt vackra örhängen. Underbart!

Våra vänner Maggan och Leif är nu här och hälsar på, hjälper till att fylla tomrummet efter barnen. De och Lasse var uppe i backarna och jag firade min dag med skrivande och skogspromenad. Vädret kunde inte vara bättre. Solen strålade från en klarblå himmel, takdropp och fortfarande kritvit snö på marken.

I eftermiddagssolen bjöd sen Maggan och Leif på champagne på terrassen - gotti gotti.

Jag känner mig så fylld av tacksamhet för allt jag får vara med om, den här dagen och alla andra.



Och stort tack för alla mejl, sms och facebook-hälsningar från när och fjärran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0