Total stillhet råder

Hej ni kära tappra vilka ni nu är som trots att jag inte skrivit sedan i september envisas med att gå in och kolla. Idag har ni inte gjort det förgäves.
Jag njuter av stillheten på Bäckatorp. Håller på att putsa klart Millan fyra - Millan och slottets hemlighet, eller vad den nu ska heta. Jag är så oändligt tacksam för att jag har så goda läsare. Min syster Anna, min vän Magdi och min kompis Ulf. Nu väntar jag också på synpunkter från Teresa, 10 år. Sedan åker manuset iväg till förlaget. Boken kommer ut 2012.

Ifall ni inte redan vet det så är 2012 ett år för disciplin, struktur, planering, ording och reda. Passar mig perfekt då jag har fyra andra manus att slutföra. Jag har fått stränga order uppifrån att inte bara skriva halva böcker, utan faktiskt skriva klart de jag påbörjat. Och det är det jag nu gör. Disciplin är min ledstjärna. Fast nu har jag lunchpaus. Och innan jag tar tag i Millan igen ska jag gå ut på promenad. In i dimman. För den ligger tät över vita fält här på Bjäre.

Kram på er och må 2011 bli ett fantastiskt år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0