Möt Pino



Detta är en äkta yogapudel. Ledsen över att ni måste vända datorn på sniskan eller typ lägga er ner på skrivbordet för att se honom men jag vet inte hur man gör för att få bilden på rätt håll. I alla fall är det min favorityogalärare Karin Björkegrens lilla dvärgpudel. Han väger nog cirka 50 kilo mindre än Molly och är förtjusande. Under det två timmar långa yogapasset ligger han så stilla på sin lilla röda filt, rör sig knappt. Först när vi sjungit avslutningsshantin, som jag har så svårt att lära mig för den är på hindu eller något liknande, ger Karin honom tillåtelse att gå och hälsa. Artigt går han från den ena yogatanten till den andra. Och gurun på bilden är Karins yogalärare vars namn jag glömt. Vilken kropp! Senig och muskulös. Man får sådan av yogan. Ser just nu ingen större förändring på min, men jag väntar ivrigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0