Kul i backen trots kramsnö

OS-volontären sover djupt i soffan just nu. Helt slut efter dagen slippande av flera decimeteter blötsnö. Inställda tävlingar i morgon, men alla försöker hålla humöret uppe. I alla fall course crew. De som har ansvar för nät, säkerhet kring banorna och hjälper till att sätta portar och sådant. De lekte och skojade. Frågan var: Vem fick offra bh:n?







Indianstället var abonnerat för dagen och stängt. Och då tänkte jag, det vet alla redan som känner mig: "Då var det inte meningen." Och så tittade jag i den vackra presentboden i en halvtimme och gick sedan ner på byn. Nu kryllar gatorna av folk. Jag läste att det bor en björn precis under själva gondolan bara en bit upp på Blackcomb. Bara den inte vaknar av stohejet.

Förresten så har de en bra radiokanal här i Whistler som både jag och Lasse gillar. De spelar lite countrysnällrock. Lyssna på www.mountainfm.com
God helg på er kära vänner och släktningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0