Powder in Aspen

Efter en veckas strålande vårsol vaknade vi till ett decimetertjockt nytt lager snö.

Det är skidledig dag idag för alla och vi ska snart styra kosan till Carbondale för en second hand-shopping-runda och kanske varsin burgare på Fat Belly Burger.
Innan jag gör mig i ordning vill jag bara visa en bild på det absolut godaste chocolate chip-kakan jag ätit i hela mitt liv. Nedförd från Snowmass under Lasses tröja. De bakas av två gubbar på Up 4 pizza, varav en vid namn Lund - i förnamn, som var svenskättling. När man köpte kakan på berget serverades den aningen varm så chokladen rann ut. Dessutom har de pizza som tydligen var i världsklass, familjens pizzaexperter var eniga. Kanske måste jag ändå spänna på mig ett par lagg...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0